Klachtenprocedure


Uitgangspunt

Kwaliteit van Arbeid streeft ernaar om opdrachten naar beste inzicht en vermogen uit te voeren, in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap en de gedragsregels van de beroepsvereniging voor arbeids- en organisatiedeskundigen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. Dit zie ik als een kans om de kwaliteit van mijn dienstverlening te verbeteren.

Mocht u ontevreden zijn over een aspect van de dienstverlening, neem dan contact op via e-mail op info@kwaliteitvanarbeid.nl of telefonisch/WhatsApp op +34 6 1181 2460. Graag zoek ik samen met u naar een passende oplossing.

Wilt u een officiële klacht indienen? Dan kunt u dit schriftelijk doen door het onderstaande klachtenformulier in te vullen en te mailen naar klacht@kwaliteitvanarbeid.nl. Onderstaand vindt u een beknopte beschrijving van de klachtenprocedure.

Klachtafhandeling
Klacht indienen

Een klacht kan schriftelijk worden ingediend via het onderstaande klachtenformulier, door dit te mailen naar klacht@kwaliteitvanarbeid.nl.

Ontvangstbevestiging

Binnen twee weken ontvangt u een schriftelijke bevestiging van ontvangst, met toelichting over de verdere procedure.

Contact

Voor het verzamelen van nadere informatie wordt meestal telefonisch contact met u opgenomen.

Uitspraak

Op basis van de verzamelde informatie wordt er een uitspraak gedaan. Hiervan ontvangt u een schriftelijke bevestiging.

Bezwaar maken

Indien u de uitspraak of voorgestelde afhandeling als onvoldoende ervaart, kunt u hiertegen bezwaar maken. Dit dient u binnen vier weken na ontvangst van de uitspraak schriftelijk kenbaar te maken. U krijgt de gelegenheid om uw bezwaar telefonisch toe te lichten.

Indien er tijdens dit gesprek een bevredigende oplossing wordt bereikt, wordt dit schriftelijk vastgelegd. Heeft het gesprek niet tot een bevredigende oplossing geleid, dan ontvangt u binnen twee weken een definitief voorstel.

Registratie

Kwaliteit van Arbeid zorgt voor de registratie van de behandelde klachten. Deze registratie bevat het ingediende klachtenformulier, het onderzoek van de klacht, de beoordeling ervan en de besluitvorming. Daarnaast wordt zowel de interne als externe communicatie over de klacht gedocumenteerd. De registratie van de klacht wordt vijf jaar bewaard.

Klachtenformulier

Download hier het klachtenformulier

Bedrijf logo kwaliteit van arbeid
Bedrijf logo kwaliteit van arbeid